Top
Home  ::   Web-Marketing  ::   Online Back-up  ::   Actie Eset Antivirus  ::   Online Spamfilter  ::   Webhosting & Ov.
Algemeen
 

Steeds meer bedrijven zijn, naast hun reguliere nieuwsbrieven, begonnen om per e-mail met hun clienten te communiceren en/of hun producten onder de aandacht te brengen.

E-marketing zal alleen nog maar toenemen en is als communicatiemiddel niet meer weg te denken. Dat betekend niet dat e-mail de direct mail ineens zal gaan verdringen want een combinatie van beide is heel goed denkbaar.

Door het gebruik van e-mail als marketing instrument krijgt men wel een veel snellere respons, een goede meetbaarheid van die respons én u maakt relatief veel lagere kosten dan die bij een reguliere nieuwsbrief (direct-mail).

Verstuurt u wel eens een nieuwsbrief? per e-mail?

  • Het versturen van electronische nieuwsbrieven zal dan voor u geen onbekend fenomeen zijn, maar gaat het wel allemaal optimaal. Valt er voor u niet nog meer uit deze vorm van marketing te halen?
  • Voldoet uw huidige e-mailing wel aan de wettige eisen die de Opta aan het verzenden van e-mail stelt? Zoals een dubbel Opt-In en Opt-out?
  • Heeft u wel voldoende en snel inzicht in de respons op uw e-mail en beschikt u over statistische informatie hierover.
  • Behoort e-marketing wel tot uw core business. Heeft u een aparte marketing afdeling óf doet u het er gewoon even bij, terwijl u uw tijd hard nodig heeft voor uw specifieke business?

De E-Marketing modules van plaza ITP maken het mogelijk om uw klanten en prospects of een combinatie hiervan snel en in eigen huisstijl, zonder dat u daarvoor persé andere specialisme voor nodig heeft, een bericht te sturen over bijvoorbeeld een nieuw product, een actie of een ander onderwerp.

 
 
2019 All Rights Reserved